14 Ağustos 2003 Perşembe

BABA

Benim BABAM ! senin BABAN !
Ne fark eder be ! dostum,
Dünyanın en zor, işini yüklenmiş,
Yaşarken ! yaşayamamış gönlünce !
Hayatın yükü, omuzlarda yalnız ADAM.

Benim BABAM ! derdi, sabahın üçünde,
Kızıp, kızıp be ! Deyyus BABA ol soracağım !
O ! Zaman, Anyayı, Konyayı, merak etmeyi diye,
Yıllar geçti ! saçlara AK düştü şimdi,
Düşünürüm ! BABA’yı yemiş halde ! derin, derin.


Gönlümden, eski günleri, iç geçirerek,
Derdim yoktur, ALLAH’ıma binlerce şükür derim.
BABA ! kalbimde, evimde, her zaman hazırdır yerin,
Hep sorarlar ? BABAN nerede ! Nasıl diye,
Benim kalbimde ! Aslanlar gibidir derim.



Hep söylerdin bizlere, dört küp Altınım Var diye,
Bizde meraktan sorardık ? Nerede? Nerede? BABA diye,
Gülüp geçerdin, bizleri öper, işe giderdin.
Gel zaman ! Git zaman ! O küpler çoğaldı her zaman,
BABA ! ALLAH ömrünü uzun etsin, yanındayız her AN!



Annem kızmazsa, Sabahları hep sana ,
Merak ederiz ! O zaman BABA’mız hastamı acaba ?
Bak BABA, torunların boyunca oldu Gör,
Altın evladım, Aslan torunum diye, Sevdikçe Sev,
Kızarsan EĞER bize ! ister söv, ister döv BABA.




Babam, Ali ORMANLI’nın bana kızıp söylediği sözlerin anısını
ölümsüzleştirmek için Gönlümün söylediği kalemimin yazdığı sözler


14.08.2003 
Fahri ORMANLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder